Bevakningsuppdrag

Vi behöver medlemmar som engagerar sig i klubbens bevakningsuppdrag!!

Du och din hund behöver inga särskilda kunskaper för uppdraget och alla kan delta! Vi har roligt samtidigt som vi gör nytta och kan passa på att träna i nya miljöer.

Hallsbergsmässan 16-17 Maj

Natten mellan fredagen den 17:e och lördagen den 18:e behövs en eller två personer till som kan patrullera 00:00-03:00 samt 03:00-06:00. Vi har en medlem som går båda dessa pass men vill skall inte patrullera ensamma så vi behöver förstärkning!

Säkerhetsexpo Knottebo 21-23 Maj

Under säkerhetsexpot som skall hållas den 21:a-23:e Maj på Åsbro Kursgård (Knottebo) så har vi fått äran att stå för bevakningen av anläggningen när expot är stängt. Vi skall patrullera mellan 18:00 på kvällen till 07:00 på morgonen och vi gör själva upp lämpligt schema. Det behöver inte vara samma personer som går varje rond utan vi kan bytas av hur många gånger vi vill.

Det är av yttersta vikt att de som kan hjälper till med detta då det är en bra inkomstkälla för klubben och bra reklam för vår verksamhet!